פסקי דין הגירה

היכן ניתן למצוא ייצוג מקצועי לתיקים של הגירה? האם מומלץ להיעזר בגורם מקצועי בעת הגשת בקשות לאזרחות?

הגירה הוא תהליך במסגרתו אוכלוסייה או פרטים מעתיקים את חייהם למדינה אחרת, פסקי דין הגירה כוללים בתוכם גם בקשות לאזרחות ומקלט ממדינות זרות. ליווי מקצועי בעת הגשת בקשות להגירה יכול להעלות בצורה משמעותית את הסיכויים של הבקשה להתקבל. משרד עורכי דין המתמחה בפסקי דין הגירה מספק ליווי מלא של הלקוח ואף ייצוג מול בתי המשפט, גופים ממשלתיים ושגרירויות. הגירה לתוך הארץ יכולה להיות מסובכת גם היא וכאן ייצוג של עורך דין מנוסה יכול להפוך את החיים שלך לקלים בהרבה.

מתי יש להיעזר בעורך דין המתמחה בפסקי דין הגירה

למעשה, מומלץ מאוד להיוועץ עם איש מקצוע אשר מבין את התקנות בחוק לקראת כל תהליך בירוקרטי מול מדינה ובעיקר בתהליכים של הגירה. השירותים השכיחים ביותר אצל עורכי דין המתמחים בפסקי דין בנושא הגירה הם:

  • סיוע במילוי הבקשות והגשת המסמכים הרלוונטיים למקומות הנכונים בעת הגשת בקשה לאזרחות או ויזה. ליווי מקצועי יוכל להסביר לך כיצד יש להגיש מסמכים מסוימים ואילו מסמכים יכולים לחזק את הבקשה שלך. לאחר שהמסמכים הוגשו, עורך הדין יוכל ללוות אותך גם בראיונות בשגרירויות השונות.
  • ייצוג במהלך הגשת בקשות להגירה לתוך ישראל ולשינוי מעמד חוקי. בנושאים רגישים אלו, ייצוג של עורך דין המכיר את דרכי הפעולה של המערכות השונות יוכל לזרז את התהליך ולהציג בפנייך אפשרויות שלא הכרת.
  • סיוע בהוצאת ויזות עבודה לקרובי משפחה של אזרחים או עובדים במדינה זרה.

מה הם המסמכים שיש להמציא לקראת בקשות בנושא הגירה ואזרחות

המסמכים משתנים על פי סוג הבקשה ומדינת היעד ומידע מדויק ניתן לקבל כבר בפגישת הייעוץ אצל עורך דין מנוסה. מעבר למסמכים הנדרשים למילוי בקשות שיובילו לפסקי דין הגירה בעלי השלכות חיוביות על מגיש הבקשה, ישנם מסמכים אשר יכולים להוכיח את הזכאות שלך ועורך דין מנוסה יידע להנחות אותך בנוגע לאילו מסמכים יצורפו לבקשה שלך.

א. רועי עורכי דין ושות'

אנחנו משרד לעריכת דין המתמחה בפסקי דין הגירה. בעזרת שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים, חתירה לניצחון והבנה מלאה של צרכי הלקוח, אנחנו יכולים לספק לך את הליווי ואת הייצוג הנכונים ביותר עבורך. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, להסביר לנו את המצב שלך ולתת לנו לקדם את הבקשה שלך.

Print Friendly, PDF & Email