פסקי דין חוזים

כמה גובה עורך דין לענייני חוזים? האם יש להיוועץ בעורך דין לפני כל חתימה על חוזה? היכן ניתן למצוא עורך דין המתמחה בפסקי דין חוזים?

חוזים אשר נחתמים בין אנשים פרטיים או גופים מסחריים מחייבים את שני הצדדים ומפרטים את הזכויות של כל צד לאחר חתימה על החוזה. ההסכמים אשר נחתמים מלווים את החתומים למשך תקופות ארוכות ויש להיוועץ עם עורך דין לקראת חתימה על כל חוזה. שפה משפטית יכולה להטעות אנשים רבים ולמרות חוקי תום לב, חתימה לא מבוקרת יכולה להוביל לצרות רבות בעתיד הקרוב והרחוק. כדי שהחוזים יהיו תקפים, על החוזים לעמוד בחוק החוזים, חוק זה קובע כי על שני הצדדים לחתום על החוזה בתום לב, תוך כוונה ממשית לקיום החוזה ושהחתימה נעשתה על ידי הצעה של צד אחד וקבלתה על ידי הצד האחר.

פסקי דין חוזים – הפרת חוזה

כאשר אחד מן הצדדים מפר את החוזה, לצד השני יש את הזכות לתבוע פיצויים עבור הנזק שנעשה לו ואף לדרוש ביטול של החוזה והשבה של הטובין שהוחלפו במסגרתו. מעבר לכך, בית המשפט יכול לקבוע כי שני הצדדים חייבים לקיים את החוזה כפי שנחתם. פסקי דין חוזים הם ענף גדול הכולל חוזי עבודה, חוזי רכש, הסכמי ממון ועוד.

תום לב לקראת החתימה

כאשר מדובר בפסקי דין בנושא חוזים, חוק החוזים דורש כי שלבי המשא ומתן והחתימה על החוזה צריכים להתנהל בדרך מסוימת ותוך דגש על תום לב של שני הצדדים. במהלך תביעות בגין חוזים, בית המשפט יכול לבחון האם יסוד תום הלב מתקיים משלבי המשא ומתן ועד להיום. במידה ואינו קיים, בית המשפט יכול לבטל את החוזה ולשחרר את הצדדים מהמחויבויות שלהם.

א. רועי עורכי דין ושות'

א. רועי עורכי דין ושות' הינו משרד עורכי דין מנוסה ובעל ניסיון וידע רב בפסקי דין חוזים. בעזרת שירות המוכוון על פי צרכי הלקוח ובחינה מדוקדקת של החוזים, אנחנו יכולים לעזור לך להבטיח כי העסקאות של היום לא יהפכו לאכזבות של מחר. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולקבל הגנה מלאה מפני חוזים בעיתיים.

Print Friendly, PDF & Email