פסקי דין מקרקעין

האם יש להצטייד בעורך דין בעת התעסקות בפסקי דין מקרקעין? כמה גובה עורך דין לענייני מקרקעין? ולמי כדאי לפנות?

דיני מקרקעין רלוונטיים להשקעות והחזקה של נכסי נדל"ן. למעשה, עבור מרבית האנשים זו אלו הן ההשקעות הגדולות ביותר שיעשו בכל החיים. עורך דין המתמחה בפסקי דין מקרקעין יוכל לעזור לך בכל השלבים של הקנייה, תחזוקה ומכירה של הנכסים שלך ולוודא כי האינטרסים שלך כיום ובעתיד לא נפגעים עקב נכסים לא איכותיים או חוזים בעייתיים. עורכי דין המתמחים בדיני מקרקעין יכולים לעזור לך בעת חישוב המס לאחר רכישה או מכירה של דירה, ניסוח הסכמים בין בעלים שותפים ועוד. בעיקר כאשר מדובר בדיני מקרקעין, מומלץ מאוד לעבוד עם עורך דין מקצועי אשר יוכל להעניק לך יחס אישי וליווי מלא.

מה כולל סיוע של עורך דין המתמחה בפסקי דין מקרקעין

עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין יכול לסייע לאנשים פרטיים ועסקים בעת התעסקות עם נכסי נדל"ן וכל ההסכמים המלווים אליהם. ליווי מלא של עורך דין מסוג זה יכול לזרז עבורך תהליכים של רכישה או מכירה של נכס, להגן עלייך מפני טעויות ואף להמליץ לך על דרך הפעולה הנכונה ביותר ביחס לחוקים ולתקנות העדכניים ביותר. בין השירותים של עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין ניתן למצוא:

  • ניסוח חוזים והסכמים לקראת העברת וחלוקת בעלות על נכסי נדל"ן.
  • מעבר על חוזים לקראת רכישה או מכירה של נכס.
  • ייצוג בעת רכישה מקבלנים וניהול המשא ומתן.
  • מציאת נכסים הרלוונטיים לצרכים שלך.
  • רישום בלשכת רישום המקרקעין.

א. רועי עורכי דין ושות'

א. רועי עורכי דין ושות' הינו משרד עורכי דין המתמחה בדיני מקרקעין ומעניק ייעוץ וייצוג בנושאים אלו ואחרים. בחזון המשרד עומד תמיד האינטרס של הלקוח ואנחנו מוכנים להשתמש בכל הקשרים, הידע והניסיון שלנו כדי לממש את האינטרסים שלך בצורה הטובה ביותר. באתר, אנחנו מעמידים לרשותך ספרייה המלאה בפסקי דין בכלל ובפסקי דין מקרקעין בפרט. אנחנו מזמינים אותך לעיין באתר, ליצור איתנו קשר טלפוני ולראות איך ליווי משפטי אישי ומקצועי יכול להקל על החיים שלך.

Print Friendly, PDF & Email